05 ianuarie, 2011

Lume nebuna!

Trăim într-o lume nebună!
Trăim într-o lume în care nimic nu mai este cum era. Tehnologia "avanseaza" mereu, copiii se maturizeaza prea devreme fără să mai aibă timp pentru Copilărie. Nimic nu mai e cum era, nici măcar noi.Oamenii işi construiesc un univers personal cu ziduri groase peste care nu trec. Am ajuns să trăim singuri, indiferenti fată de oamenii de lînga noi, reci... goi din punct de vedere sufletesc şi spiritual.
Alergăm frenetic după ceea ce nu conteaza cu adevărat, alegem drumuri care de multe ori, nu duc nicăieri, ci doar ne epuizează.Intram în situaţii în care suntem prinşi şi ne rotim, ne rotim ca într-un cerc vicios fără să putem găsi soluţia şi puterea pentru a ne elibera.Plătim un preţ prea mare ca să avem internet, tehnologie dezvoltată, zboruri pe lună şi planete străine etc... Încet, încet, nu vom mai avea o zi de Mîine pentru că distrugem totul în jurul nostru: distrugem mediul şi natura inconjurătoare, distrugem inocenţa copilăriei, năruim visele celor de lîngă noi pentru că noi să înaintăm primii,fără să ştim că ne distrugem pe noi...Mă gîndesc că tocmai pentru că sunt din ce in ce mai rare, ne agătăm cu tot ce avem de fărîma de iubire, de samanta bunatăţii, de picătura bucuriei...
E trist dar am ajuns să trăim într-o lume nebună.Cine işi aduce aminte de copilărie?Puţini ţin minte cum se jucau de-a v-aţi ascunselea,stăteau cu prietenii pîna tîrziu ,discutau şi spuneau bancuri. Unde e copilăria?A plecat, acum copilăria fiecarui copil este de a avea un calculator la care să stea toată ziua nemîncat, şi să-şi strice sănătatea.Asta e se modernizează lumea.:)

Intr-o zi. vom înţelege de ce am trăit anumite experienţe.
Intr-o zi. vom înţelege de ce am fost creaţi aşa cum suntem.
Intr-o zi. vom şti de ce am fost aleşi să facem unele lucruri.
Intr-o zi. vom înţelege ceea ce e de nepătruns acum.
Intr-o zi. vom vedea ceea ce acum nu putem vedea.
Intr-o zi. vom ajunge acolo unde acum e imposibil.
Intr-o zi. vom înţelege de ce cîteodată a fost mai greu iar alteori mai usor.
Intr-o zi. vom şti de ce cerul e albastru, de ce norii aduc ploaie, de ce doar apa potoleşte setea cel mai bine.
Intr-o zi. vom înţelege cu adevărat profunzimea iubirii.
Intr-o zi. vom înţelege cît de importantă e iertarea.
Intr-o zi. vom înţelege totul!

Dacă toţi am aprecia ce avem, nu am pierde nimic!
Dacă toţi am crede, lumea ar fi plină de minuni.
Dacă toţi ne-am zdrobi mîndria, nimeni nu ar "muri".
Dacă toţi n-am mai fi indiferenţi, nimeni nu ar plînge.
Dacă toţi am iubi, nimeni nu ar fi singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu