08 ianuarie, 2011

Am învăţat...

  • Am învăţat… că nimeni nu este perfect… Pînă cînd nu te îndrăgosteşti.
  • Am învăţat …că viaţa e dură… Dar eu şi mai şi!
  • Am învăţat … că şansele nu trebuie niciodată să le pierzi………acelea pe care le pierzi tu,le prinde din zbor o altă persoană.
  • Am învăţat… că atunci cînd porţi pică şi amărăciune, fericirea se duce în altă parte.
  • Am învăţat… Că ar trebui mereu folosite vorbe bune…Pentru că mîine poate va trebui să le retragi.
  • Am învăţat… că un surîs e un mod economic pentru a-ţi îmbunătaţi aspectul.
  • Am învăţat… că nu pot sa aleg cum mă simt… Dar pot mereu să fac cîte ceva.
  • Am auzit…că atunci cînd fiul tău nou născut îti tine degetul în micul lui pumn… s-a lipit de tine pentru toată viaţa.
  • Am învăţat…că toţi vor să trăiască în vîrful muntelui…Dar toată fericirea şi creşterea au loc
  • în timpul urcuşului.
  • Am învăţat …că trebuie să te bucuri de călătorie şi să nu te gîndeşti doar la scopul ei.
  • Am învăţat … că e mai bine să dai sfaturi doar in două situaţii… Cînd sînt cerute şi cînd de ele
  • depinde viaţa cuiva.
  • Am învăţat… că, cu cît irosesc mai puţin timpul… mai multe lucruri reuşesc să fac.
  • Nu ştiu nimic...şi înca mai învăţ cum învată primii paşi un copil mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu