08 ianuarie, 2011

Un nou început...

De cîte ori ţi-ai spus: "Vreau să o iau de la capăt!", "Aş da orice să o pot lua de la început!", "Dacă nu mi s-ar fi întîmplat asta, aş fi luat-o de la capăt!" Cîtă forţă au cuvintele? Ce e dincolo de Începuturi? Nu avem Bagheta Magică, dar avem Formula Magică! Oare ştim să o folosim?
Cel puţin o dată în viaţă, oamenii se gîndesc la el sau şi-l doresc sau il caută cu disperare: "Un nou început!"."Un alt început!" Cuvinte magice! Uneori, iluzia care ne menţine pe linia de plutire, ne oferă aripi să putem zbura, ne arată curcubeul după ploaie. Există un nou început, un alt început? Sau sunt doar continuări? Sau e altceva? Sau nu e nimic? Sau e totul în mintea noastră?
Studiile arată faptul că nu este important ceea ce ni se întamplă, nu contează situaţiile prin care trecem; pentru felul în care ne simţim - cu aripile frînte sau pregătite de zbor- importante sunt cuvintele pe care le folosim pentru a da o semnificaţie celor întîmplate, pentru a interpreta ceea ce trăim, pentru a categorisi,ceea ce ni se întîmplă!
Am avea mai mult de cîstigat dacă, în loc să ne încărcăm mintea cu diverse etichetate ("început", "iubirea adevărată" "jumătatea mea" sau "succesul meu"), ne-am strădui mai mult să facem lucruri importante pentru noi, să experimentăm, să trăim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu